onsdag 31 juli 2013

Fan. Jag flyttar hemifrån imorgon; får hämta nycklarna och ska flytta över alla mina saker till min alldeles egna lägenhet. Ju mer jag tänker på det, desto sjukare känns det. Dock kommer jag inte permanent bo där förrän kring den nittonde augusti eftersom jag jobbar så pass mycket att det inte är värt att pendla varje dag. Så jag kommer bo hos Mathias fram till den nittonde, sedan flyttar jag till mitt egna och börjar skolan tio dagar senare. 1 augusti kommer därmed vara datumet där en ny Angelica tar form.

Den nya Angelica kommer vara vuxen, bo i egen lägenhet, träna 5 dagar i veckan, äta hälsosamt, studera till förskollärare, få en ny hårfärg och allt mer därtill trots att hon de nitton första dagarna av det nya livet kommer bo hos sin (totalt fantastiska) pojkvän. Det här ska nog bli bra tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar