söndag 4 augusti 2013

I fredags bar det av till Kolmården med världens bästa älskling och hans föräldrar. Vi checkade in på en camping, där även hans två bröder med sia respektive också valde att campa och allihop tältade vi fram till idag då vi åkte hem. Hela lördagen spenderades på djurparken och jag har aldrig varit så fnittrig i hela mitt liv (även om jag förvisso är emot djur i fångenskap på det viset). Vi var barnförbjudna hela resan när ingen såg på, och gullgulliga förövrigt. Har lätt varit bästa långhelgen på väldigt, väldigt länge.

Till råga på allt så flyttade jag ut hemifrån i torsdags. Alla mina tillhörigheter förutom sängen, datorn och mina kläder är nu i min alldeles egna 23 kvadratmeterslägenhet. Det är inte stort, definitivt inte, men det duger alldeles utmärkt och jag är alldeles jättepepp på att utforma min egna lilla lya. Självklart kommer det alterneras med att bo hos Mathias, och han hos mig ibland. Fantastic!

Jag har fuskat en hel del med kost och träning de senaste två veckorna, men jag är verkligen redo för nya tag nu! Först och främst kommer jag inleda med en detoxvecka, främst på grund av sviktande ekonomi. Men när löning kommer ska det inhandlad så mycket frukt och grönt att lägenheten kommer klassas som ekologisk eller något. Och för 100 kronor om året kan jag lösa ut ett campuskort och få träna på studentgymmet. Heeeeeeeeelt okej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar