fredag 26 april 2013




10 saker jag tycker om: 


- Att skratta.
- När man har personer man kan berätta allt för, för man vet att de inte kommer säga ett knyst.
- Min hund.
- Våren och sommaren.
- Sol.
- Lön.
- Amber när hon tittar så förväntansfullt på mig när vi tränar.
- Att ligga i sängen och lyssna på favoritmusiken och veta att jag inte behöver göra ett dugg.
- Oväntade komplimanger.
- Sitta i gräset och sola.

9 saker jag tycker mindre om:


- Tomater i mat. Överhuvudtaget faktiskt.
- Människor som bara pratar om sig själva, avbryter och är otrevliga.
- Ångest.
- Bränna tungan på varma saker.
- Pollenallergi.
- Att inte kunna sova.
- Att bli kittlad. Får panik.
- Hundar som vägrar att bajsa ute och bajsar inne istället.
- Huvudvärk.

8 bloggar jag läser:


- Kenza
- Linda Hallberg
Anna Stohr
- Murderotic
- Ida Warg
- Hofh
- Felice Fawn
- Mel

7 saker jag vill göra i framtiden:


- Lyckas göra det jag vill göra
- Våga göra det jag inte vågar.
- Komma in på utbildningen.
- Flytta hemifrån.
- Börja med rallylydnad med Amberbebis, någon gång i framtiden.
- Skaffa en häst.
- Ha en mindre hästgård i norrland.

6 saker jag är rädd för:


- Stora båtar, typ kryssningar. Tänker bara att de ska sjunka och jag ska dö.
- Att vara i närheten av stora lastbilar, traktorer och andra stora fordon. Tror alltid att de ska köra över mig.
- Djur med fler ben än fyra.
- Att någon ska bryta sig in i huset och knivmörda oss alla (skiträdd enda sedan en kompis mor blev knivhuggen av sitt ex.).
- Att göra saker helt själv; såsom att handla, gå promenader, åka bort o.s.v. Måste ha någon med mig.
- Att allt ska skita sig i framtiden.

5 platser jag tycker om att vara på:

- Hemma.
- I min säng.
- På jobbet.
- Caféer.
- I parker, med människor jag tycker om.

4 ord som beskriver mig:


- Trött.
- Glad.
- Tidspessimist (haha)
- Lite kontrollbehov.

3 saker jag ser fram emot:


- Sommarjobb sommarjobb sommarjobb.
- Flytta hemifrån.
- Börja plugga igen.

2 bra filmer:

- Gilbert Grape.
- En oväntad vänskap.

1 bra låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar