fredag 12 juli 2013

Mellan 7-10 kilometers promenader varje dag, med undantag för någon dag eller två när jag har jobbat så konstiga tider. Det tycker jag ta mig fan är duktigt gjort. Spelar ingen roll om det blåst orkan, varit tropisk hetta eller regnat - jag har gått ändå. När lönen kommer ska gymkort införskaffas igen så man kan komplettera med styrketräning.

Idag fick jag svarskravet på mina utbildningar. Blev reserv till campus roslagens socionomprogram och blev antagen till Uppsala universitets förskollärarprogram. Så jag ska alltså plugga till lärare igen. I Uppsala. Måste hitta en bostad där istället. Livet blev plötsligt inte så jävla kul igen. Det positiva är väl i alla fall att jag har de flesta av böckerna. Och tanken är faktiskt sedan att jag söker till socionom igen till nästa termin medan jag pluggar. Smart tjej fick tips av sin smarta pojkvän. Dessutom finns möjligheten att bo på campus roslagen ändå. Känns bara som jag sviker Mathias.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar