fredag 17 maj 2013

Äntligen vår på riktigt. Eller ska man kalla det sommar redan nu? Hur som än haver har det varit helt okej varmt och helt fantastiskt väder i flera dagar nu. Idag tog jag ett fotografi för mitt blivande e-tjänstekort (en sorts id-handling) jag ska komma att ha på jobbet - då har man fan kommit upp sig. Var på vikariemöte igår, sjukaste stämningen när bara jag och M vet om vårat förhållande (vi tror i alla fall att ingen listat ut det, men vi har våra misstankar om att ett par vet) och egentligen ville jag brista ut i världens gapskratt, men goda miner skulle vi hålla och båda känner vi oss busiga som fan. Har varit mer hos honom än hemma hela veckan i alla fall och jag trivs verkligen i hans sällskap. Han torde göra detsamma när han erbjuder mig hans extranyckel till lägenheten också.

Amber har börjat löpa igen, trots det var hon en stjärna på hundkursen som vanligt. Då är det ändå mer okastrerade hannar än tikar på den där kursen. Hon var till och med lös den mesta av tiden och lyssnade bättre än någonsin (ett faktum är att hon lyssnar bättre när hon är lös, med godis i närheten såklart, än när hon är kopplad). MWAH.

Ska till M igen. Hihihih busigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar